LOADING
PREV
NEXT
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/1gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/2gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/3gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/4gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/5gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/guarnateegk-is-119.png
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/6gk-is-119.jpg

IT rendszerek felelős üzemeltetése

  • Üdvözöljük honlapunkon
  • Amit kínálunk
  • Díjmentes próba!
  • Szolgáltatási díjak: átalány vagy óradíj...
  • Szolgáltatásunk jellemzői
  • Garancia, felelősségvállalás
  • Hívjon minket közvetlenül

Üdvözöljük honlapunkon

Rendszergazda szolgáltatás | Rendszerüzemeltetés | IT Outsource | Hardver, szoftver licensz kereskedelem | Hosting szolgáltatások | Hálózatépítés

Amit kínálunk

Személyre szabott informatikai megoldások. Rugalmas, megbízható támogatást nyújtó kollégák. Folyamatosan képzett, több mint 10 évnyi tapasztalattal rendelkező szakmai csapat. Akár 20-50%-os költségmegtakarítás IT üzemeltetési területen.

Díjmentes próba!

Próbálja ki rendszergazda szolgáltatásunkat díjmentesen egy alkalommal maximum 2 órában, hogy meggyőződhessen szolgáltatásunk minőségéről, hatékonyságáról!

Szolgáltatási díjak: átalány vagy óradíjas konstrukció

Rendszergazda szolgáltatás esetén legyen szó átalánydíjas vagy óradíjas konstrukcióról nálunk megtalálja az Önnek leginkább megfelelő megoldást. Az óradíjas támogatásunkat perc alapú elszámolással kínáljuk!

Szolgáltatásunk jellemzői

Állandó elérhetőség, gyors reakcióidő, visszaellenőrizhető munkavégzés, havi riport, segítőkész, türelmes kollégák, magas szakmai színvonal és elkötelezettség.

Garancia, felelősségvállalás

Cégünk minden tevékenységére garanciát vállal. Önnek csak a kiváló munkáért kell fizetnie. Szolgáltatásaink mögött felelősségbiztosítás áll 15 millió forintig, de erre még nem volt szükség.

Hívjon minket közvetlenül

Hívja kollégánkat közvetlenül a +36 70 639 9454 telefonszámon vagy írjon nekünk az info @ officeit.hu címre.

ÚJDONSÁGOK

Hibrid felhő

 A felhő technológia fejlődésének köszönhetően ma már minden vállalat szabadon eldöntheti, hogy a korábbi hagyományos virtualizált szervereit és azon futó szolgáltatásokat részlegesen kiköltöztesse, illetve összekapcsolja a felhőben létrehozott szerverekkel és szolgáltatásokkal. Ennek előnye, hogy a jól bevált helyben futó rendszerek ötvözhetőek összekapcsolhatóak a mai modern, felhőben létrehozható önkiszolgáló rendszerekkel.

Az így épített rendszereket nevezzük hibrid rendszereknek.

 

A felhő megoldás integrálása a helyben futó rendszerekkel számtalan előnyt hordozhat magában:

  • A felhőbe kerülő szolgáltatások továbbra is egységes rendszerben a helyileg kiépített menedzsment eszközökkel felügyelhetők tovább - nem kell változtatni a bevált módszereken.

  • A szolgáltatások gyorsan és biztonságosan költöztethetőek fel, illetve le Költséges egyösszegű beruházás nélkül, illetve teljes rendszerátépítés nélkül fejleszthető az informatikai rendszer a vállalat által támasztott kihívásoknak megfelelően.

  • Az integrációval megőrizhetőek a vállalat által felállított adatbiztonsági irányelvek.

 Összegezve a hibrid megoldás válasz a kompromisszumok nélküli, felhő által nyújtott előnyök teljes kiaknázására.

 

A hibrid rendszerek azonnali gyakorlati előnyei:

  • Rendkívül gyorsan és olcsón hozhatunk létre Disaster Recovery Site-ot.

  • Az adatokat az elérési igénytől függően mozgathatjuk szabadon a helyi és a felhőben létrehozott tárolók között. Így az archivált adatokra és azok gyors előállítására nem szükséges külön tároló rendszerekre beruházni.

  • Rendkívül gyorsan nyerhetünk további számítási kapacitást, mely azonnal elérhetővé válik a helyi rendszer számára.

  • A felhő integrálásával, illetve az abban létrehozott rendszerek esetén elérhetővé válik a költséghely alapú felhasználás és erőforrás elszámolás private cloud kiépítése nélkül.

 

Miben állunk mi rendelkezésre hibrid felhő megoldások terén:

Cégünk segít meghatározni a költöztethető szerverek és azok által nyújtott szolgáltatások körét. Létrehozzuk rendszerét a felhőben és elvégezzük az összekapcsolást a helyi rendszerrel. Átköltöztetjük a meghatározott szerverszolgáltatásokat. Létrehozzuk tartalék - Disaster Recovery rendszerét. Kiterjesszük jelenlegi menedzsment és felügyeleti rendszerét a felhős alkalmazásokra és szerverekre.

Felhő megoldások

Szabaduljon meg szerverei költséges üzemeltetésétől, költségeitől és használja ki a felhő nyújtotta előnyöket.

Váltson most napjaink legkorszerűbb, megbízható felhő megoldásaira, mely az alábbi jellemzőkkel rendelkezik: 

  • Nagyvállalati szintű eszközök mindenkinek
  • A ma elérhető legkorszerűbb szoftverek és alkalmazások
  • Rugalmas skálázhatóság méretben és teljesítményben – percek alatt létrehozható fiókok vagy akár komplett fejlesztői környezet
  • Rugalmas fizetési konstrukciók - csak azt veszem igénybe, amit használok, és csak addig fizetek érte, amíg használom
  • Adatbiztonság, többszintű adatvédelem - soha nem veszik el semmi
  • Elérhető bárhonnan, bármikor, bármiről (pc, notebook, tablet)

 

Azonnal használatba vehető megoldások:

  • Levelezés, megosztott naptár, mobil támogatás
  • Dokumentumtárolás és megosztás
  • Videó hívás, online prezentáció, chat

Egyedi megoldások:

  • Hibrid megoldás (szerverek részleges költöztetése a felhőbe)
  • Virtuális szerverek, munkaállomások
  • Folyamatkezelés és támogatás (SharePoint)
  • Munkaállomások felügyelete, védelme és menedzselése - Windows Intune
  • Kéretlen levelek elleni védelem

 

Miben tudunk mi segíteni Önnek:

  • Konzultáljon velünk díjmentesen bevezetési kérdéseivel kapcsolatban - tanácsadás
  • Igénylejen ingyenes bemutatót az elérhető megoldásokról
  • Forduljon hozzánk hibrid rendszerek tervezésével és kiépítésével kapcsolatos kérdésekben
  • Kérje bevezetési, üzemeltetési és támogatási szolgáltatásunkat
  • Segítünk eligazodni a licenszeléssel kapcsolatos kérdésekben

 

 

Ajánlott felhő megoldások:

  • Windows Azure (IaaS, PaaS; SaaS)
  • Microsoft Office 365 (Outlook, Office, SharePoint, Lync)
  • Windows Intune (munkaállomások felügyelete)
  • Google Apps (gmail, naptár, drive, dokumentumok, táblázatok, prezentációk)
  • Hoszting szolgáltatások (e-mail és webhoszting, VPS szerver)

 

 Online felhő alapú levelezés, dokumentumkezelés, csoportmunka támogatás és video hívás    

 

A Microsoft Office365 felhő alapú szolgáltatásaival Ön alacsony költségek mellett juthat a Microsoft leghatékonyabb szoftvereihez és megoldásaihoz, amivel növelheti cége hatékonyságát, kollégái együttműködését és ez által produktivitását.  

 

 Mit kínál az Office365?  

A Microsoft legütősebb ismert szoftvereivel dolgozhat és érheti el dokumentumait, levelezését, naptárait illetve a vállalti információkat bárhonnan szinte bármilyen internet kapcsolattal rendelkező mobil eszközről már havi 5,25 euróért felhasználónként.  

 

Mit tartalmaz az Office365 a kis és közép vállalatok számára?

 

    • Microsoft Office WebApps – Word, Excel, PowerPoint, OneNote fájlok kezelése

    • Exchange Online – Levelezés (25GB-os postafiók), feladatok, találkozók, naptár kezelése

    • SharePoint Online – központosított adattárolás, csoportmunka támogatás, wiki, blog, tudásbázis, projektkezelés, folyamattámogatás

    • Lync Online – Következő generáció felhő alapú kommunikációs szolgáltatások. Csevegés, hang és video hívás, képernyőmegosztás

 

 

Mivel nyújthat többet az Office 365 nagyvállalatok számára?

 

  • Fejlett felügyeleti lehetőségek, Active Directory integráció és folyamatosan rendelkezésre álló támogatás.

  • Az irodai hatékonyságnövelő alkalmazások minden funkcióval rendelkező, teljes csomagja az Office Professional Plus szolgáltatáscsomagban.

  • Web helyek fejlett lehetőségekkel funkciógazdag űrlapok létrehozásához, bővített adat-vizualizáció a Visio Services szolgáltatással és egyszerű adatbázisok közzététele az Access Services segítségéve a SharePoint Online szolgáltatásban.

  • Fejlett archiválási lehetőségek, korlátlan e-mail tárhely és szolgáltatott hangposta az Exchange Online szolgáltatásban.

  • Teljes nagyvállalati hangszolgáltatások helyben a helyi Lync Server kiszolgálóval. 

 

További információért kérjük lépjen kapcsolatba velünk!

Csoportmunka támogatás - vállalati portál

 

Bármivel is foglalkozzon cége, biztos lehet benne, hogy a cégnél dolgozó munkatársak tevékenysége szoros összefüggésben van, az általuk végzett munkák folyamatokra épülnek és azok összekapcsolódnak. A folyamatok és részfeladatok támogatására, illetve összekapcsolására a különálló sziget rendszerű dobozos szoftver megoldások a legtöbb esetben nem alkalmasak. A vállalatirányítási rendszerek pedig az egyszerűbb folyamat igényeket nem fedik le és nem is éri meg az azokba történő integrálás. Ilyenkor a legtöbb esetben nincs megfelelő megoldás a kollégák által végzett folyamatok összekapcsolására.

 A belső vállalati portál például a Microsoft SharePoint (mely az Office 365 részeként is elérhető és meglévő kiszolgálóra is telepíthető) tökéletes megoldás arra, hogy a munkafolyamatok során felmerülő információkat és dokumentumokat egy egységes felületen, rendezetten tároljuk és megosszuk. Ezáltal segítve a területek munkáját és összehangolását, illetve a kulcsfontosságú információk naprakészen történő elérését bárhonnan.

A SharePoint kiválóan alkalmas továbbá folyamatok kezelésére és támogatására, mindezt úgy, hogy a rendszeresen felmerülő munkavégzéseket, illetve azok meglétét akár automatikusan ellenőrizze és azok hiányáról figyelmeztetést küldjön a felelősnek. Összeségében tehát a Microsoft SharePoint egy kiváló csoportmunka támogató rendszer, amit Ön informatikai fejlesztői tudás nélkül is testre szabhat és módosíthat. Ráadásul a Microsoft SharePoint korlátozott adatbázis mérettel  ingyenesen érhető el mindenki számára.

 

A Microsoft SharePoint funkcionalitása:

Fontos dokumentumok kezelése és munkatársakkal való megosztása, változáskövetés.

  • Találkozók, felhívások és közös naptár kezelése.
  • Kontaktok egy helyen történő kezelése és karbantartása, szinkronizálása.
  • Személyes vélemények és állapotfrissítések munkatársakkal való megosztása.
  • Csoportok szinkronban tartása és fontos projektek kezelése.
  • Fontos dokumentumok és személyek egyszerű megkeresése.
  • A vállalati információk és hírek naprakész ismeretének biztosítása.
  • Microsoft Office-dokumentumok létrehozása és a SharePoint tárhelyre való közvetlen mentése.
  • A bizalmas adatokat dokumentum szintű engedélyekkel lehet védeni.
  • A fontos dokumentumokat kapcsolat nélküli üzemmódban is el lehet elérni.
  • A felügyelet egyszerűsítése érdekében egyetlen konzolról lehet a szolgáltatásokat kiosztani, ellenőrizni és jelentéseket készíteni.
  • Munkafolyamatok kezelése és kialakítása.

A Microsoft SharePoint alkalmazhatósága és testreszabhatósága nagyon rugalmas és széleskörű. Ennek bizonyítására néhány példa, hogy milyen területek fedhetők le, illetve valósíthatóak meg:

  • Kimenő és bejövő számlák, nyilvántartások tárolása, kezelése
  • Projektkezelés
  • Közös címtár
  • Dokumentumiktatás
  • Ügyfélkapcsolat-kezelés
  • Házipénztár
  • Útnyilvántartás
  • Erőforrás foglalás
  • Közös naptár
  • Közös feladatlista
  • Szabadság nyilvántartás
  • Tudásbázis
  • Linkgyűjtemény
  • Árajánlat készítés és kezelés sablonok alapján
  • Egyéb nyilvántartások és ügykezelés
  • Faliújság
  • Ismétlődő munkafolyamatok kezelése és ellenőrzése

A fentieken túl természetesen bármilyen alkalmazás készíthető SharePoint alapon. Vállalati portál fejlesztéssel és csoportmunka támogató rendszerekkel kapcsolatosan kérjük, keressen minket elérhetőségeinken!

  • IT TÁMOGATÁS MINDENKINEK EGYSZERŰEN, ÉRTHETŐEN
  Címünk: 1124 Budapest, Hegyalja út 109
  • INFORMATIKA AZ ÖN VERSENYKÉPESSÉGÉNEK NÖVELÉSÉÉRT

 Email: info  @ officeit.hu
  • IT RENDSZEREK FELELŐS ÜZEMELTETÉSE, FEJLESZTÉSE
  Telefon: +36 70 639 9454

OfficeIT Kft.