Csoportmunka támogatás - vállalati portál

Bármivel is foglalkozzon cége, biztos lehet benne, hogy a cégnél dolgozó munkatársak tevékenysége szoros összefüggésben van, az általuk végzett munkák folyamatokra épülnek és azok összekapcsolódnak. A folyamatok és részfeladatok támogatására, illetve összekapcsolására a különálló sziget rendszerű dobozos szoftver megoldások a legtöbb esetben nem alkalmasak. A vállalatirányítási rendszerek pedig az egyszerűbb folyamat igényeket nem fedik le és nem is éri meg az azokba történő integrálás. Ilyenkor a legtöbb esetben nincs megfelelő megoldás a kollégák által végzett folyamatok összekapcsolására.
A belső vállalati portál például a Microsoft SharePoint (mely az Office 365 részeként is elérhető és meglévő kiszolgálóra is telepíthető) tökéletes megoldás arra, hogy a munkafolyamatok során felmerülő információkat és dokumentumokat egy egységes felületen, rendezetten tároljuk és megosszuk. Ezáltal segítve a területek munkáját és összehangolását, illetve a kulcsfontosságú információk naprakészen történő elérését bárhonnan.
A SharePoint kiválóan alkalmas továbbá folyamatok kezelésére és támogatására, mindezt úgy, hogy a rendszeresen felmerülő munkavégzéseket, illetve azok meglétét akár automatikusan ellenőrizze és azok hiányáról figyelmeztetést küldjön a felelősnek. Összeségében tehát a Microsoft SharePoint egy kiváló csoportmunka támogató rendszer, amit Ön informatikai fejlesztői tudás nélkül is testre szabhat és módosíthat. Ráadásul a Microsoft SharePoint korlátozott adatbázis mérettel ingyenesen érhető el mindenki számára.
A Microsoft SharePoint funkcionalitása:
Fontos dokumentumok kezelése és munkatársakkal való megosztása, változáskövetés.
- Találkozók, felhívások és közös naptár kezelése.
- Kontaktok egy helyen történő kezelése és karbantartása, szinkronizálása.
- Személyes vélemények és állapotfrissítések munkatársakkal való megosztása.
- Csoportok szinkronban tartása és fontos projektek kezelése.
- Fontos dokumentumok és személyek egyszerű megkeresése.
- A vállalati információk és hírek naprakész ismeretének biztosítása.
- Microsoft Office-dokumentumok létrehozása és a SharePoint tárhelyre való közvetlen mentése.
- A bizalmas adatokat dokumentum szintű engedélyekkel lehet védeni.
- A fontos dokumentumokat kapcsolat nélküli üzemmódban is el lehet elérni.
- A felügyelet egyszerűsítése érdekében egyetlen konzolról lehet a szolgáltatásokat kiosztani, ellenőrizni és jelentéseket készíteni.
- Munkafolyamatok kezelése és kialakítása.
A Microsoft SharePoint alkalmazhatósága és testreszabhatósága nagyon rugalmas és széleskörű. Ennek bizonyítására néhány példa, hogy milyen területek fedhetők le, illetve valósíthatóak meg:
- Kimenő és bejövő számlák, nyilvántartások tárolása, kezelése
- Projektkezelés
- Közös címtár
- Dokumentumiktatás
- Ügyfélkapcsolat-kezelés
- Házipénztár
- Útnyilvántartás
- Erőforrás foglalás
- Közös naptár
- Közös feladatlista
- Szabadság nyilvántartás
- Tudásbázis
- Linkgyűjtemény
- Árajánlat készítés és kezelés sablonok alapján
- Egyéb nyilvántartások és ügykezelés
- Faliújság
- Ismétlődő munkafolyamatok kezelése és ellenőrzése
A fentieken túl természetesen bármilyen alkalmazás készíthető SharePoint alapon. Vállalati portál fejlesztéssel és csoportmunka támogató rendszerekkel kapcsolatosan kérjük, keressen minket elérhetőségeinken!