LOADING
PREV
NEXT
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/1gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/2gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/3gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/4gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/5gk-is-119.jpg
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/guarnateegk-is-119.png
https://www.officeit.hu/modules/mod_image_show_gk4/cache/6gk-is-119.jpg

IT rendszerek felelős üzemeltetése

  • Üdvözöljük honlapunkon
  • Amit kínálunk
  • Díjmentes próba!
  • Szolgáltatási díjak: átalány vagy óradíj...
  • Szolgáltatásunk jellemzői
  • Garancia, felelősségvállalás
  • Hívjon minket közvetlenül

Üdvözöljük honlapunkon

Rendszergazda szolgáltatás | Rendszerüzemeltetés | IT Outsource | Hardver, szoftver licensz kereskedelem | Hosting szolgáltatások | Hálózatépítés

Amit kínálunk

Személyre szabott informatikai megoldások. Rugalmas, megbízható támogatást nyújtó kollégák. Folyamatosan képzett, több mint 10 évnyi tapasztalattal rendelkező szakmai csapat. Akár 20-50%-os költségmegtakarítás IT üzemeltetési területen.

Díjmentes próba!

Próbálja ki rendszergazda szolgáltatásunkat díjmentesen egy alkalommal maximum 2 órában, hogy meggyőződhessen szolgáltatásunk minőségéről, hatékonyságáról!

Szolgáltatási díjak: átalány vagy óradíjas konstrukció

Rendszergazda szolgáltatás esetén legyen szó átalánydíjas vagy óradíjas konstrukcióról nálunk megtalálja az Önnek leginkább megfelelő megoldást. Az óradíjas támogatásunkat perc alapú elszámolással kínáljuk!

Szolgáltatásunk jellemzői

Állandó elérhetőség, gyors reakcióidő, visszaellenőrizhető munkavégzés, havi riport, segítőkész, türelmes kollégák, magas szakmai színvonal és elkötelezettség.

Garancia, felelősségvállalás

Cégünk minden tevékenységére garanciát vállal. Önnek csak a kiváló munkáért kell fizetnie. Szolgáltatásaink mögött felelősségbiztosítás áll 15 millió forintig, de erre még nem volt szükség.

Hívjon minket közvetlenül

Hívja kollégánkat közvetlenül a +36 70 639 9454 telefonszámon vagy írjon nekünk az info @ officeit.hu címre.

ÚJDONSÁGOK

Hosting szolgáltatások – email / tárhely / VPS

Bízza ránk weboldalának elhelyezését, az email címeinek létrehozását, adatainak védelmét vagy akár programjainak vagy rendszerének elérését a felhőből.

Hogy miért?

 

A piacon elérhető legjobb ár / érték arányú hoszting infrastruktúrát üzemeltető cégeinél helyezzük el adatait. Segítünk Önnek minden technikai kérdés elintézésében, vagy akár az adatok átvitelében, feltöltésében, térhely kiválasztásában vagy kezelésében.

 

Miben segít ez Önnek?

A tárhely infrastruktúraszolgáltatók által kínált nagyon kedvező árú megoldások beüzemelése, mint például weboldal elhelyezés, email cím létrehozás, kezelés és átirányítás, illetve virtuális szerver üzembe helyezése egy a felhőben elérhető program vagy szolgáltatás számára sok esetben bonyolult.

Igaz az infrastruktúraszolgáltató által biztosított leírások segítséget jelentenek ebben, de sok esetben még így is bonyolult és időt igénylő feladat a fent említett szolgáltatások beüzemelése.

 

Cégünk az alábbi szolgáltatásokat kínálja:

 

  • A tárhelyet biztosító cégek kínálatából kiválasztjuk Önnek a leginkább megfelelőt (a kiválasztásnál korábbi tapasztalatainkra és ár/értéke arányra támaszkodunk)
  • Lefoglaljuk az Ön által kívánt Domain-t, igény esetén beszerezzük SSL tanúsítványát.
  • Elhelyezzük vagy akár el is készítjük weboldalát és gondoskodunk annak karbantartásáról
  • Kérésének megfelelően létrehozzuk a szükséges céges mailbox-okat és kezeljük azok beállításait
  • Igény esetén alacsony rendelkezésreállású szervereit vagy szerver oldali programjait a magas rendelkezésreállású felhőben futó szerverekre mozgatjuk át.

 

 

Így Önnek nincs más dolga csak annyi, hogy elmondja mit és hogyan szeretne. A konfigurálást bízza ránk, hogy időt spóroljon és bevétel teremtő feladataira koncentrálhasson.

 

Hoszting szolgáltatásokkal kapcsolatosan keressen minket elérhetősgeinken.

Hardver és szoftver licensz értékesítés

 

Cégünk hardver és szoftver licensz kereskedelemmel is rendelkezésre áll üzleti ügyfelek kiszolgálására. Szolgáltatásaink keretén belül partnereinknek folyamatos szaktanácsadást biztosítunk a hardver elemek és szoftver licenszek beszerzését, kiválasztását illetően.

 

Az általunk ajánlott és szállított hardvereket, szoftvereket mindig a piacon fellelhető legjobb ár, teljesítmény és minőség alapján értékeljük. Ami garancia Önnek arra, hogy a legjobb elemekből építjük vállalkozása informatikai hátterét.

 

Kiváló kapcsolati rendszert ápolunk a legtöbb nagykereskedéssel, mely segít minket az ügyfeleink által indított beruházások és projektekben történő versenyképes részvételben. Célunk, ügyfeleink magas szintű kiszolgálása. Ezen felül ügyfeleink számára kedvező finanszírozási feltételeket is kínálunk tartós bérleti konstrukció (lízing) által, mellyel a kisebb nagyobb beruházások is elérhetővé válnak havi bérleti díj ellenében. Mi, így segítjük Önt abban, hogy versenyképességét ne az informatikai beruházások tartsák féken. Lizinggel kapcsolatos további információkért érdeklődjön nálunk.

 

Hardver és szoftver licensz értékesítésünk kiterjed a legtöbb gyártó termékére az alábbiak szerint:

Szerverek, szerver alkatrészek és garanciakiterjesztések értékesítése az alábbi gyártoktól:
HP, Dell, IBM, Fujitsu, Intel

Munkaállomások és notebookok értékesítése az alábbi gyártóktól:
HP, Dell, Lenovo, Apple

Aktív hálózati eszközök értékesítése az alábbi gyártóktól:
D-Link, Cisco, HP, Dell, TP-Link, Zyxell, Draytek

Monitorok, nyomtatók és tonerek, alkatrészek, kiegészítők, szünetmentes eszközök értékesítése:
LG, Samsung, Canon, Xerox, HP, Kingtston, APC, Eaton

Szoftver licenszek értékesítése, telepítése és licenszelési tanácsadás az alábbi gyártók termékeire:

Microsoft licenszek teljes portfóliója: OEM, Open Licence, Open Value, Open Value Enterprise, SA,
Symantec, VmWare, Adobe, CA, GFI, Veeam, Eset NOD32, Kaspersky

 

IT tanácsadás, IT projektmenedzsment

 

A vállalatok fejlődésük során akár többször is szembekerülnek azzal a problémával, hogy az informatikai rendszerek és azok által biztosított szolgáltatások, alkalmazások nem támogatják megfelelően a cég folyamatait és a kitűzött célokat. Egy folyamatosan növekvő és változó szervezet számára pedig elkerülhetetlen új integrált rendszerek bevezetése majd azok fenntartása, fejlesztése.

 

Az ilyen rendszerek bevezetésénél és fejlesztésénél a cég működése szempontjából kritikus feladatokat kell elvégezni olyan szakértelemmel, iparági rálátással és gyakorlattal, amely nem biztos, hogy rendelkezésre áll a cégen belül.

 

Éppen ezért új rendszerek bevezetésénél vagy fejlesztésnél megfontolandó a külső tanácsadó, vagy érdekképviseleti cég bevonása, alkalmazása a projekten belül, mely az alábbi előnyöket nyújthatja az Ön számára:

  • A külső tanácsadó korábbi beidegződésektől mentes objektív szemlélő, javaslattevő és projektvezető egyben.
  • Széleskörű iparági tapasztalatokkal és gyakorlattal rendelkezik.
  • Sokkal költséghatékonyabb lehet tanácsadó bevonása a projektbe, mint egy teljes munkaidőben alkalmazott ember, akinek gondoskodni kell a betanításáról és irányításáról.
  • A tanácsadó segítheti a projekt elfogadását a szervezeten belül.
  • Külső tanácsadó bevonásával felgyorsíthatja a bevezetés folyamatát és csökkentheti a kockázatokat.

 

 

A cégen kívülről segítséget kérni azonban nem egyszerű, hiszen akár egy kihívásokkal teli informatikai projektről, integrált rendszer bevezetéséről vagy fejlesztésről van szó, sok foroghat kockán: többek között a vállalat versenyképessége, a beruházásra fordított pénz és a célok elérése.

 

Mégis egy megfelelő tanácsadó cég bevonásával Ön jelentősen csökkentheti a kockázatokat és jobb eredményeket érhet el. Forduljon hozzánk bizalommal, hogy segíthessük Önt az alábbiakban:

  • Folyamatok feltérképezése és elemzése, majd követelmények megfogalmazása és célmeghatározás a bevezetendő rendszerrel szemben (GAP analízis)
  • Informatikai projektek előkészítése döntéshozatalhoz
  • Beszállítók értékelése, vevő oldali érdekképviselet
  • Kapcsolattartás és kommunikáció a projektben szereplő szállítókkal
  • Projektvezetés
  • Minőségbiztosítás és minőségirányítás

 

A projekteken túlmenően cégünk az alábbi szolgáltatásokkal áll az Ön rendelkezésére:

 

Projekt független vagy ahhoz kapcsolódó IT tanácsadási és informatikai szolgáltatásaink:

  • IT Stratégia megalkotása a vállalati célok és várható növekedéssel összhangban
  • Hardware, szoftver eszközök auditálása
  • Információ biztonsági tanácsadás és kockázat elemzés
  • Informatikai házirend készítése
  • Üzletfolytonossági (BCP) és katasztrófa helyreállítási (DRP) tervek készítése
  • Adatmentési és archiválási stratégia kidolgozása és implementálása

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, akkor IT tanácsadási és projekt menedzsment szolgáltatásainkkal kapcsolatban keressen minket elérhetőségeinken.

IT Outsource – szolgáltatás kiszervezés, erőforráskihelyezés

Folyamatosan formálódó világunkban nemcsak a technikai eszközök alakulnak át és fejlődnek időről időre, hanem a különböző üzleti-ügyviteli folyamatok és stratégiák is. Már régóta kialakult modell, hogy a cégek egyre inkább igyekeznek kiszervezni bizonyos részterületeiket külső szolgáltatókhoz. Tehát formailag, ha egy cég úgy dönt, hogy saját informatikai részlegét vagy az informatikai rendszer által nyújtott szolgáltatásokat kiszervezi az IT outsourcing. Lényege, hogy egy vállalat a saját informatikai rendszerének üzemeltetését vagy az ahhoz szükséges szolgáltatásokat akár a korábbi üzemeltető személyzettel együtt teljes vagy részleges felelősségű üzemeltetésre átadja egy másik, erre specializálódott informatikai cégnek. Az elvárt szolgáltatási szintet valamint annak minőséget és az egyéb feltételeket egy pontosan egyeztetett szolgáltatási szerződésben rögzítik. Egy cég részéről az ilyesfajta kiszervezés minden esetben egy alaposan átgondolt és megtervezett döntés kell, hogy legyen.

Miért jó az IT outsourcing? Milyen stratégiai és gazdasági előnyökre számíthat egy cég, aki kiszervezi az informatikai rendszer üzemeltetéséhez szükséges feladatokat?

Egy jól működő és sikeres kiszervezés esetén az ügyfélnek nem kell plusz egy részleg üzemeltetésére időt, pénzt, energiát fordítania. Az így felszabaduló erőforrásait átcsoportosíthatja a cég alaptevékenységére vagy a nem kiszervezhető területek működtetésére, növelve ez által belső működésének vagy épp szolgáltatásainak minőségét. Továbbá, mivel az informatikai szolgáltatásokat az erre szakosodott cégtől kapja így az ügyfélnek nem kell többé nyomon követnie önerőből a gyorsan változó informatikai területek, technológiák fejlődését és biztosítania az ehhez szükséges tudást és erőforrást. Ez a szolgáltató cég feladata. Bármilyen felmerülő fejlesztés vagy újonnan integrálandó megoldás esetén a szolgáltató javaslatokat tesz és a menedzsmenttel együttműködve válasszák ki a fejlődési irányokat, illetve végzik az esetleges átalakításokat.

Mit várhat még egy vállalat az informatika kiszervezésétől?

Magas szaktudású mérnököket, technikusokat, akik mögött egy erre specializálódott cég áll több hozzáértő kollégával kik folyamatosan naprakészek az adott vagy épp újdonságnak számító szakmai témakörökben. Röviden az ügyfél egy széleskörű szaktudással és rálátással bíró csapat támogatását élvezheti, akik jól bevált informatikai üzemeltetési megoldások alapján dolgoznak, melynek előnye, hogy ezen standardok alapvetően stabilabb rendszereket eredményeznek, és sok esetben lecsökkentik a fejlesztési beruházások költségeit is. Az informatikai költségek jobban átláthatóvá és tervezhetővé válnak, mivel az IT outsourcing szerződések többnyire havidíjas elszámolásúak. A havidíjon felül egyedül a projektek vagy a szerződésben nem rögzített szolgáltatások növelhetik a költségeket. A cég HR és pénzügyi részlegéről is levesz bizonyos terheket, azáltal, hogy: A szolgáltatást biztosító szakemberek minden munkaügyi és munkavédelmi valamint pénz és adóügyi adminisztrációját a szolgáltató cég végzi, így minden ezzel kapcsolatos felelősség és költség is a szolgáltatót terheli. Nem okoznak többé gondot az informatikai részleg életében a szabadságolások, fluktuációk, megbetegedések. Mert a szolgáltató minden esetben gondoskodik a megfelelő szakember jelenlétéről szakmai képzéséről, betanításáról. Az ügyfélnek csupán annyi a dolga, hogy ellenőrizze, a szolgáltatás megfelelő szerződésben foglalt minőségét.

Röviden olyan cégeknek ajánljuk az IT outsourcing szolgáltatást akik:

  • Minőségben és színvonalában javítani szeretnék IT részlegük vagy szolgáltatásuk színvonalát.
  • Átláthatóvá és tervezhetővé akarják tenni az informatikai üzemeltetéssel járó költségeket, illetve mindezek pénzügyi folyamatát. Nem akarnak saját IT részleget fenntartani ehelyett inkább jobban koncentrálnának saját üzleti profiljukra, tevékenységeikre.
  • Méretük vagy tevékenységük miatt csak nagyon lassan tudnák a szükséges fejlesztéseket elvégezni vagy épp új szolgáltatásokat bevezetni.
  • Komplex megoldást keres az informatikai rendszer üzemeltetésére, fejlesztésére, az ahhoz szükséges eszközök és szolgáltatások beszállítására.

 

Cégünk igen sok gyakorlati tapasztalatra tett szert az évek folyamán az IT outsourcing piacán, mint szolgáltató. Ennél fogva szeretnénk néhány hasznos kiegészítéssel meglátással segíteni minden tisztelt döntéshozónak és potenciális ügyfélnek, akik épp IT outsourcing-ban gondolkodnak, vagy akár már folyamatában végzik Informatikai részlegük kiszervezését szolgáltatóhoz. Ha Ön nálunk rendeli meg, illetve hozzánk szeretné kiszervezni informatikai rendszerét, akkor tőlünk minden esetben személyre szabott megoldásokat kap, legyen szó az IT outsourcing bármelyik típusáról, területéről.

Milyen típusú, illetve milyen területek szervezhetőek ki az IT-n belül?

Gyakorlatilag bármelyik terület kiszervezhető. Kezdve a különböző szintű támogatói csoportok (First, Second, Third level support) tevékenységétől a hardware eszközök javításán, a fejlesztéseken (tervezésen, implementáláson, telepítésen) át egészen a rendszerek által biztosított szolgáltatásokig (levelezés, belső - külső portál, biztonság) szinte minden.

Mire figyeljünk egy IT outsource szerződés esetén?

  • Nagyon fontos, hogy a szolgáltatások köre nagyon pontosan legyen definiálva. Egy nem részletekbe menő meghatározás a későbbiek során félreértésre adhat okot a szolgáltatás terén, amit utána vagy a szolgáltatónak, de még rosszabb esetben ügyfélnek kell vállalni.
  • Nagyon fontos, hogy a szerződés definiáljon olyan mérőszámokat, melyek által mérhető a kiszervezett terület vagy szolgáltatás minősége. A mérőszámok meghatározása közvetlen hatással van a szolgáltatói díjra, ezért nagyon fontos az elvárások pontos meghatározása. Ha az elvárások alacsonyak a díj is alacsony azonban ez hátráltathatja a cég működését. Ha az elvárások nagyon magasak, akkor a költségek emelkednek.
  • Fontos, hogy a szolgáltató valódi felelősséget, garanciát vállaljon az outsource-olt területen, amit leginkább szolgáltatási felelősségbiztosítással lehet fedezni. Ennek lényege, hogy az indirekt módon bekövetkező hibákból kialakult veszteségeket egy a szolgáltató által fedezett biztosítással egyenlíteni lehet.
  • Fontos a szolgáltatói referenciák ellenőrzése. Bátran keressük fel azokat a cégeket ahol a szolgáltató már jó ideje jelen van. Sokat tudhatunk meg a szolgáltató cég rugalmasságáról és probléma kezeléséről, illetve felkészültségéről. Fontos az esetlegesen átvett kollégák munkajogi kérdéseinek szabályozása.
  • Fontos az ügyfél informatikai rendszerének pontos feltérképezése, elemzése, mellyel megelőzhetőek a hibák, leállások és pontosabban meghatározhatóak az elvárt szolgáltatási szintek kiszolgálásához szükséges erőforrás.
  • Fontos az üzemeltetett vagy átvett informatikai eszközök garanciákkal történő lefedése, ha a szerződés nem tartalmaz erre vonatkozó rendelkezéseket. Így nem maradnak lefedetlen területek.
  • Fontos az adatvédelmi és titoktartási kérdések szabályozása.

 

És a legfontosabb a szerződés létrejöttével a kölcsönös bizalom kiépítés az együttműködés során!

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését kérjük, keressen minket elérhetőségeinken.

Rendszerintegráció, IT infrastruktúra tervezés

tervezes

 

A különféle technológiák és informatikai megoldások folyamatosan igazodnak és fejlődnek az üzleti élet egyre gyorsuló és komplexebb kihívásaihoz. Ennek az oda-vissza ható fejlődésnek a következménye, hogy a mai üzleti ügyvitelhez komolyabb informatikai kihívások társulnak. Ma már nem elég menet közben elszigetelt vagy részmegoldásokkal lefedni a munka során felmerült igényeket. Az életszerű és modern üzleti ügyvitelhez elengedhetetlen az eszközök és alkalmazások egységes rendszerbe való szervezése és integrálása. Szakmai tevékenységi körünk az IT infrastruktúra  tervezésétől és kivitelezésétől a rendszerintegrációs szolgáltatásokon át egész a speciális szaktudást igénylő szolgáltatásokig terjed.

 

 

 

Milyen területeken merül fel az IT infrastruktúra tervezése?infrastruktura

  • Rendszerintegráció
  • Szerver konszolidáció
  • Virtualizáció
  • Rendszermenedzsment
  • Új rendszerszolgáltatások, megoldások bevezetése, módosítása és fejlesztése
  • Meglévő rendszerek frissítése vagy áttérés más gyártói megoldásokra
  • Hálózatfejlesztés

 

Milyen előnyökkel jár az IT infrastruktúra tervezése?

A jól megtervezett rendszerrel gyorsabban lehet reagálni az újonnan felmerülő üzleti kihívásokra. Gazdaságosan és hatékonyan üzemeltethető az infrastruktúra. Magasabb rendelkezésre állás érhető el, mely nem feltétlenül igényel hardware beruházást. A jól tervezett és integrált IT rendszerek hatékonyabbá teszik a munkavégzést és csökkentik a hibalehetőségek számát.

 

Milyen tipikus kihívásokkal kell szembenézni egy infrastruktúra módosítással járó projekt során?

Meg kell találni a legoptimálisabb utat az elvárások, üzleti igények és a rendelkezésre álló erőforrások között. A módosítások, átállások nem vagy csak a lehető legkisebb mértékben érinthetik a cég produktív idejének elvonását (leállás mentes vagy csak minimális tervezett leállás). A határidőre történő szállítás. A tervezett módosítások valóban beváltsák a hozzáfűzött célokat és az kimutatható kell hogy legyen.

 

Miben van tapasztalatunk és miben tudunk mi segíteni ügyfeleinknek?

A fent leírt kihívásokkal több tucat sikeres IT infrastruktúra tervezési és rendszerintegrációs projekt alkalmával megmérettetünk, így nagy tapasztalatot szereztünk a különböző megoldások gyors és pontos szállításában. A tapasztalatok által olyan know-how rendszert alakítottunk ki, ami nagyban segíti a projektek levezetését és sikeres kivitelezését.

 

Cégünk az alábbi IT infrastruktúra tervezési és rendszerintegrációs szolgáltatásokkal áll az Ön rendelkezésére:

  • Hálózati topológia tervezése és kiépítése
  • Munkaállomások-szerverek Active Directory alapú hálózati tartományba szervezése
  • Hardveres és szoftveres biztonsági megoldások tervezése (hálózatok, titkosítás, megfigyelőrendszerek, szabályozások, hozzáférés menedzsment)
  • Magas rendelkezésre állású rendszerek kialakítása
  • Hardware eszközök – szoftver licencek kezelése
  • Mentési, helyreállítási és archiválási stratégia kialakítása
  • Szerver és kliens oldali frissítések kezelése
  • Upgrade-ek, átállások tervezése és kivitelezése
  • Migráció
  • Szerverpark konszolidáció
  • Virtualizáció bevezetése, vékony kliens megoldások
  • Exchange alapú levelező rendszerek kialakítása
  • Csoportmunkát támogató rendszerek tervezése és bevezetése Microsoft Sharepoint alapokon
  • Nyomtató konszolidáció és költségmenedzsment rendszerek kialakítása
  • Mobilkommunikációs megoldások kiépítése és/vagy integrálása a meglévő infrastruktúrába
  • Rendszermenedzsment

 

Keressen minket elérhetőségeinken IT infrastruktúra tervezési és rendszerintegrációs szolgáltatások vagy konzultáció céljából, hogy a legjobb megoldást biztosíthassuk az Ön számára.

  • IT TÁMOGATÁS MINDENKINEK EGYSZERŰEN, ÉRTHETŐEN
  Címünk: 1124 Budapest, Hegyalja út 109
  • INFORMATIKA AZ ÖN VERSENYKÉPESSÉGÉNEK NÖVELÉSÉÉRT

 Email: info  @ officeit.hu
  • IT RENDSZEREK FELELŐS ÜZEMELTETÉSE, FEJLESZTÉSE
  Telefon: +36 70 639 9454

OfficeIT Kft.